piątek, 27 czerwca 2014

Publiczność z Rybnika na Marsie - fotogaleria D. Ptaszyńskiego




" Wg wstępnych szacunków na stadionie miejskim bawiło się w niedzielę  około 17 tys. osób – powiedział Jarosław Galewski z agencji Prestige MJM. To rekord jeżeli chodzi o imprezy masowe w Rybniku.





Na koncert Bryana Adamsa w 2011 roku sprzedano 11 tysięcy biletów, rok później występ Guns N’Roses oglądało około 15 tys. widzów. Podobna frekwencja była w 2013 roku podczas koncertu Roda Stewarta." Taki jest komunikat ze strony miasta Rybnik - tam też są wpisy kawałek po kawałku, minuta po minucie. Kto ciekawy niech sprawdzi relację. Mi wpadł w oko taki tekst: 
Jak brzmi moje imię po polsku? 
Możecie mówić na mnie kielbasa" - śmiał się Jared Leto.


W poniedziałkowe południe Radiu Kraków słyszałem red. Jerzego Skarżyńskiego, który bardzo lubi perfekcyjne brzmienie. Tym razem zabrakło na perkusji Shannona, starszego brata Jareda. Ogólnie redaktor był bardzo zadowolony z koncertu i atmosfery niedzielnego, szóstego koncertu w Polsce w historii kapeli .



Z Bochni też byli  fani. Wraz z tatą Piotrkiem Lekkim pojechał Leszek.
Tak skwitował swoje wrażenia:
"Koncert bardzo mi sie podobal - czekałem na niego 7 miesiecy - byłem bardzo podekscytowany.

Jared Leto jak zwykle dał radę.
Wszystkie piosenki rozpoznałem - jestem Echelon. Słucham Marsów codziennie.
Bardzo podobały mi się rozmowy Jareda z widzami. Brał na scenę ludzi i było ciekawie.

Gdy była mała dziewczynka na wózku inwalidzkim zaśpiewał dla niej. Widok jej uśmiechu bardzo cieszył.

Bez perkusisty też wszystko brzmialo dobrze. 3 najlepsze kawałki 30 STM to ..Night of the hunter, Conquistator i oczywiście Up in the air"


vloger Leszek o koncercie 30STM



A jak zabrzmiał ten koncert w obiektywie zaprzyjaźnionego fotoreportera Darka Ptaszyńskiego ?
Jako support w Rybniku zagościł Tomek Podsiadło, który zyskał rangę Dominator, bo sporo Jego utworów od ostatniego roku pojawia się w stacjach radiowych i na listach przebojów. 30 STM wypadli bardzo pozytywnie , bo w końcu Jared Leto jest aktorem i na ostatniej gali Oskarowej odbierał nagrodę za najlepszą drugoplanową rolę w filmie "Witaj w klubie" tytuł oryginalny Dallas Buyers Club. Premiera filmu odbyła się w moje 50-te urodziny - co za zbieżność :) Muszę przestać gwiazdorzyć, rzucić żarcie Snickersów, by pokazać Darkowe  foty Marsów:) Kolejność przypadkowa, a reszta albumu, czyli fotek 105.



 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz